B

B’tá (S.V.) - Pôr, atirar
B’zôt’ amig’ (S.V.) - O vosso amigo
B’zôt’ emig’ (S.A.) - O vosso amigo
Bá (S.V.) - Ir
Bai (St.) - Ir
Baka (St.) - Vaca
Bakáti (St.) - Abacate
Bamba (S.V) - Prostituta rasca
Bársa (St.) - Abraçar
Barudju (St.) - Barulho
Barulhe (S.V.) - Barulho
Bastante (S.V.) - Bastante
Bastanti (St.) - Bastante
Batuke (Sv) - Batuque
Batuku (St.) - Batuque
Baxu (St.) - Baixo
Báxu (St.) - Abaixo
Be (S.V.) - Te
Bedjera (St.) - Abelha
Ben - Vir
Ben li - Vem cá
Benite (S.V.) - Bonito
Bera (St.) - Beira
Bezote (S.V.) - Vos
Bezote ê (S.V.) - Sois
Bezote foi (S.V.) - Fostes
Bezote ten (S.V.) - Tendes
Bilhãu (S.V.) - Bilhão
Bilhon (St.) - Bilhão
Birâ (Fg.) - Virar
Bira (St.) - Virar
Bo (S.V.) - A tua
Bo (S.V.) - O teu
Bo (S.V.) - Tu
Bo a-de kemê (S.V.) - Deves comer
Bo ê (S.V.) - És
Bo é (St.) - És
Bo éra - Eras
Bo foi (S.V.) - Foste
Bo ka ê b’nit’ (S.N.) - Tu não és bonito.
Bo ma mi - Tu e eu
Bô n’ ê b’nit’ (S.V.) - Tu não és bonito.
Bô n’ê b’nit’ (S.A.) - Tu não és bonito.
Bo podê ij’dá-m’? (S.V.) - Podes ajudar-me?
Bo podê j’dé-m’? (S.A.) - Podes ajudar-me?
Bo podê j’dó-m’? (S.N.) - Podes ajudar-me?
Bo ta bá (S.V.) - Vais
Bo ta kemê (S.V.) - Comes
Bo ten (S.V.) - Tens
Bo ti ta kemê (S.V.) - Estas a comer
Bo, e di meu Cretcheu - Tu és minha, meu Amor
Bóbra (St.) - Abóbora
Boi - Boi
Ból - Bolo
Bon - Bom
Borisedu (St.) - Aborrecido
Bos (S.V.) - As tuas
Bos (S.V.) - Os teus
Bosê (S.V.) - Te
Bosê (S.V.) - Tu
Bosês (S.V.) - Vos
Bosês (S.V.) - Vós
Botâ (Fg.) - Pôr, atirar
Bôta (St.) - Pôr, atirar
Bráku (St.) - Abertura
Branku (St.) - Branco
Briu (St.) - Brio
Brónke (S.V.) - Branco
Bu (nho, nha) fla me´l ta kustaba - Disse-me que custava
Bu (St.) - A tua
Bu (St.) - O teu
Bu al kume (St.) - Deves comer
Bu foi (St.) - Foste
Bu ka ê bunitu (St.) - Tu não és bonito.
Bu kre - Quer?
Bu kre - Queres
Bu nha fla mel ta kustaba - Disse que custava
Bu pode djuda-m? - Pode ajudar-me?
Bu podê djudâ-m’? (Fg.) - Podes ajudar-me?
Bu pode rakumenda un - Tu podes recomendar um
Bu pôdi djudâ-m’? (St.) - Podes ajudar-me?
Bu sa ta kume (St.) - Estas a comer
Bu ta bai (St.) - Vais
Bu ta kume (St.) - Comes
Bu ta papia Português? - Falas Português?
Bu ten (St.) - Tens
Bu ten fidju bazado (St.) - Tu tens muitos filhos
Bu, bo (St.) - Tu
Bu, u (St.) - Te
Buldonhe (S.V.) - Habilidoso
Bundánsia (St.) - Abundância
Bunitu (St.) - Bonito
Burmedju (St.) - Vermelho
Bus (ST.) - As tuas
Bus (ST.) - Os teus

Nenhum comentário: